Translate

Κυριακή 5 Οκτωβρίου 2014

ΣΚΟΝΗ ΣΚΟΡΔΟΥ ΓΙΑ ΠΡΟΛΗΨΗ ΚΑΙ ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΣΤΑ ΖΩΑ

Αγαπητοί ζωόφιλοι, όλοι μας γνωρίζουμε τις θεραπευτικές ιδιότητες που έχουν τα σκόρδα  για τον άνθρωπο.                                                                                                                                          Σαν μελισσοκόμος γνώρισα και το πόσο ωφέλιμα είναι και στις μέλισσες.
Αυτή η τελευταία εμπειρία, μου γέννησε την ιδέα να το δοκιμάσω και σε λίγα κατσίκια που έχω.
Τα αποτελέσματα αυτής της θεραπείας ήταν πάρα πολύ θετικά!  Τα ζώα μου έγινα πολύ πιο εύρωστα. Είχα μία κατσίκα 12 χρονών με αιμορραγία και είχε γίνει πετσί και κόκαλο!
20 μέρες του έκανα θεραπεία με την σκορδόσκονη και η αιμορραγία σταμάτησε και η κατσίκα άλλαξε όψη.
Αφού είδα τέτοια αποτελέσματα το είπα και σε γείτονες μου κτηνοτρόφους, που τα ζώα τους είχαν διάρροια και ψόφαγαν.
Με αυτήν την θεραπεία, (όπως μου είπαν οι ίδιοι) σταμάτησαν να ψοφάνε!
Ο τρόπος χρήσης για να πάρουν τα ζώα την σκορδόσκονη είναι ο παρακάτω:
Για 15 κατσίκια ή πρόβατα πρέπει να βάζετε ανά δόση 250 γραμμάρια σκόνη.
Ανακατεύουμε την σκόνη σε πίτουρα (μαζί με τις άλλες τροφές που βάζουμε)ή σε νερό.
Αυτή τη θεραπεία την κάνουμε για μια εβδομάδα και επαναλαμβάνουμε κάθε 2 μήνες. Αυτές οι θεραπείες φέρνουν θετικά αποτελέσματα σε σκυλιά και πάσης φύσεως ζώα! 
Χωρίς καμία αμφιβολία η σκόνη σκόρδου που είναι μια θαυμάσια φυσική ή μάλλον Θεϊκή αντιβίωση είναι ωφέλιμη για όλα τα ζώα, όπως και για τον άνθρωπο. Την παραπάνω θεραπεία την κατατάσσω στις προληπτικές θεραπείες. 

                            Γιάννης  Κωνσταντάκης


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου